فرجام

ویژگی ها و فواید مجازی سازی دسکتاپ

دسکتاپ این روزها به معانی متفاوتی است  ،دسکتاپ در معنی لغوی به معنای میز کار است یا همان رایانه و سیستمی که می توان از آن روی میز استفاده کرد و به راحتی آن را جا به جا کرد. اما دسکتاپ ها به معانی دیگری نیز می باشند،زمانی که شما سیستم خود را روشن می کنید و ویندوز آن بالا می آید با صفحه روشن روبه رو خواهید شد که به آن نیز دسکتاپ گفته می‌شود. که در آن آیکون های متفاوت و همچنین نوارهای اعلان وضعیت هم موجود می باشند.

سرعت بالای اینترنت در سرور مجازی آلمان

اما مجازی سازی دسکتاپ نیز به این معناست که با استفاده از روش های متفاوت بتوانیم سیستم خود را مجازی کنیم که یک دسکتاپ به عنوان سیستم عامل باشد و از بقیه دسکتاپ ها نیز قابلیت وصل شدن و متصل شدن به آن وجود داشته باشد، تا افراد بتوانند بدون نیاز به جا به جایی سیستم خود به هر طرف از طریق مجازی سازی دسکتاپ به سیستم عامل خود متصل شوند. اما قصد و هدف ما در این مطلب و مقاله این است که شما را با مجازی سازی دسکتاپ آشنا کنیم و به شما کمک کنیم که فواید و مزیت های مجازی سازی دسکتاپ را بدانید و بتوانید طبق نیاز های مورد نظر خود از آن ‌ها استفاده کنید.

مجازی سازی دسکتاپ: مجازی سازی دسکتاپ در اصل به معنی ایجاد کردن یک محیط مجازی است که برای دسکتاپ هاست،افراد می توانند با استفاده کردن از این قابلیت دسکتاپ خود شان را روی سرور های مدنظرشان قرار بدهند.

در اصل در این قضیه تعدادی از دسکتاپ های مجازی و آنلاین روی سرور هایی قرار می گیرند که در آخر یک کاربر از آن ها استفاده می کند.این قضیه به این شکل صورت می گیرد که سرور ها به دسکتاپ های مختلف مجازی تقسیم می شوند  و کاربران و افراد می توانند با سیستم هایی که دارند به دسکتاپ مجازی متصل شوند.این مجازی سازی به دسکتاپ ها این قابلیت را می دهد که برنامه ها را از کیس مجزا کند.در نهایت به جای کیس همه این اطلاعات در سرور قرار می گیرند.

فواید مجازی سازی: طبق معمول همه ی تکنولوژی ها دارای مزایا و معایبی هستند ، که می توانند از طریق آن مزایا و ویژگی های مثبت افراد بسیاری را تحت تاثیر خود قرار بدهند.سپس آن ها را به طرف داران پر و پا قرص خود تبدیل کنند.در این گزینه مجازی سازی دسکتاپ هم این موارد وجود دارد،که توانسته اند به دلیل قابلیت های بالایی که عرضه می کنند،تعداد افراد بسیاری را به سمت خود جذب کنند.

از ویژگی های مثبت و عالی این مجازی سازی دسکتاپ می توانیم به چندین گزینه اشاره کنیم

۱.از طریق مجازی سازی دسکتاپ شما می توانید استفاده بهینه و بسیار موثری را از منبع های خود بکنید.

۲.از این طریق می توانید خود را به کاربران نزدیک تر کنید و مشکلات آن ها را زودتر بفهمید و حل کنید.

۳.این قابلیت را به شما می دهد که سیستم عامل خود و همچنین برنامه های سخت افزاری که کاربردی نیز هستند را از کامپیوتر خود جدا کنید.

۴.دیگر نگران متصل شدن خود نیستید،چرا که شما در هر جایی که باشید به راحتی می توانید به شبکه مورد نظرتان متصل شوید و به آن دسترسی داشته باشید.

۵.اگر نیازمند این باشید که سیستم عامل خودتان را پیشرفته تر کنید و باعث ارتقای آن شوید با استفاده از مجازی کردن دسکتاپ به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

۶.استفاده کردن از این راه می تواند به شما کمک کند که،امنیت سیستم خودتان را بالاتر ببرید و داده های کاربران را به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و آن ها را یکی کنید.

۷.می توانید از منبع های سخت افزاری بهره برداری درستی انجام بدهید و در راستای کارکرد مورد نظر خودتان آن ها را به کار بگیرید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 19 اسفند 1400ساعت 17:38  توسط ER6y  بازدید 368 برچسب ها: